De gaatjes prik je er zo bij met een boortje, het enige waar je op moet letten is of je dezelfde schroeven hebt, daar zijn 3 verschillende soorten origineel van leverbaar.
Dan nog even een stukje beschrijving van staart terug plaatsen
Wat is het probleem, als het gaat zo als het bijna altijd gaat krijg je op een paar centimeter voor dat je denkt alles valt op z'n plaats met een probleempje te maken, waarom wil hij nu niet verder.
Werkwijze, zet het staartstuk in z'n neutraal, de schroef kan beide kanten op vrij draaien zonder klikjes, door de schakelstang in de juiste positie te zetten, dan ook nog even op de motor het hendeltje in de midden dan staat dan allemaal goed.
staart inbrengen, even opletten dat de koelwaterpijp recht boven de pomp zit en je zou het staartstuk verder naar binnen kunnen drukken, nu wordt het vogelen, de as moet in het motorblok vallen, beetje freubelen, het lukt niet, dat is ook de reden dat je een kier houdt, de as wil niet in het blok vallen, hij zit simpelweg niet voorgaats.
Ietsje terug en weer proberen, alles lijkt parallel te staan en het lijkt of we ietsje verder komen, we hebben geluk, de as staat voorgaats, maar de vertanding valt niet in elkaar, door nu met extra handje het vliegwiel te verdraaien ( verwijder de bougies, kan hij niet aanslaan ook ) beetje heen en weer, valt de vertanding ook goed, snel vast zetten en schakelen controleren, want door als dat geklier zou dit nog een probleem kunnen zijn, de schakel hendel en het staartstuk staan niet synchroon en we missen bv de voorruit.
Staart weer een stuk er uittrekken, kijken in welke stand het staartstuk staat en dan hendel op de motor in de zelfde stand zetten en weer proberen om de boel in elkaar te krijgen.
Zal je net zien dat het hele verhaal niet nodig is en je een geluksvogel bent waarbij het allemaal in een keer goed gaat, prijs je de volgende gaat het gegarandeerd stroever.