team OSD schreef :
maar ik stoor me niet aan een sponsor die een goed ´algemeen´ betoog zou eindigen met; maar als je meer wil weten over de specifieke voordelen van mijn product kijk dan hier -link-
Ik wel, als het te vaak gebeurt. Ik zou daar dus niet naartoe willen.
Een signature met wie/wat ze zijn en evt. link lijkt me echt voldoende, mensen snappen echt wel dat ze dan contact op kunnen nemen, zonder dat je dat elke keer in wervende teksten uit hoeft te spellen. Dat voegt niets toe en wordt op den duur irritant.
En ik denk dat deze discussie echt een gepasseerd station is, aangezien de aanwezige sponsors zelf al aangegeven hebben een goeie balans te hebben gevonden hierin. In cirkeltjes rond blijven discussieren, terwijl de conclusies er allang uit zijn, is echt zinloos.
De algemene conclusie dat de herkenbaarheid beter kan, is
ook al getrokken. Daaraan wil ik toevoegen dat sponsors dat goeddeels zelf in de hand hebben via hun signature en evt. avatar. Zelfs in een compacte signature ruimte genoeg daarvoor.