klinkt erg zoals mijn probleempje.
www.zeilersforum.nl/index.php/...n-eencilinder-diesel
de compressie test was overigens goed, zie laatste post.
Ik heb een plaatje gebruikt met 3 gaten, 2 voor de tapeindjes en een die met een moer de compressiemeter nozzel op het brandplaatje drukt.
heb je al geprobeerd om olie in het gaatje te stoppen, dit is het koudstart middel maar wat het doet is olie op de cilinder leggen waardoor de compressie hoger word.
heb je de verstuiver al op de motor getest? verstuiver verkeerd om aansluiten op de hoge druk leiding, en dan rondtornen kijken of er een mooi sproeipatroon ontstaat. Pas op de diesel word met hoge druk gespoten en gaat door de huid, vergiftigingsgevaar.
nu het toch winter is kan je de cilinderkop er af trekken, dan weet je meteen waar je aan toe bent.
www.imout.nl/rmc
voor plaatjes
Dit type renault is een gemariniseerde hatz, de werkplaats handleidingen van hatz kun je grotendeels gebruiken voor de renault.
alleen de onderdelen die met de waterkoeling te maken hebben zijn anders.