Welkom  

   

Mijn Menu  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp: Service level /klantgerichtheid van NL jachthavens

Service level /klantgerichtheid van NL jachthavens 20 apr 2016 17:29 #727657

Ilex schreef :
Helaas zonder de service aan boord...

Douches waren toch betalend? Veranderd?

Dat is inderdaad veranderd ja, douches
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Service level /klantgerichtheid van NL jachthavens 21 apr 2016 08:04 #727864

  • Brinta
  • Brinta's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 832
Ilex schreef :
Douches waren toch betalend?

Dat is douchend rijk worden!
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Service level /klantgerichtheid van NL jachthavens 21 apr 2016 08:13 #727870

Compagnieshaven Enkhuizen: eur 1100 voor 9.50 m (zomerplaats - overwinteren kost een paar honderd euro extra)

-Leuk dorp met live-muziek cafétjes en plenty restaurants voor de deur
-Goede slijterij in het dorp
-Paar musea en een zwembad
-Speeltuintje
-Goede sanitaire voorzieningen
-Behoorlijk restaurant, snackbar en middelgrote watersportwinkel aan de haven (Joosten)
-Zeilmakerij aan de haven
-Supermarktje (erg duur) aan de haven - incl warme broodjes 's ochtends

Eigenlijk geen reden om nog te gaan varen...
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Service level /klantgerichtheid van NL jachthavens 21 apr 2016 18:25 #728067

  • Ilex
  • Ilex's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6282
Brinta schreef :
Ilex schreef :
Douches waren toch betalend?

Dat is douchend rijk worden!

B)
Goed lezen! Er staat niet "douchen" maar "douches".

Maar we vervuilen het topic!
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Service level /klantgerichtheid van NL jachthavens 23 apr 2016 08:51 #728552

dan mag ik ook niet klagen over mijn thuishaven hellevoetsluis (WVH): 700 euro voor een 29-voeter.
Gratis douchen, wifi op de steiger, clubhuis/eetcafe en parkeren aan de haven. Is natuurlijk wel een verenigingshaven.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Service level /klantgerichtheid van NL jachthavens 23 apr 2016 16:53 #728665

  • tafkaf
  • tafkaf's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 440
Zojuist weer zeer prettig geholpen (meeddere keren) in de nieuwe bootshop bij onze hzven, echt de laatste tijd enkel positief.
Leader of the universe..!
Semper in faecibus sumus, sole profundum variat
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Service level /klantgerichtheid van NL jachthavens 23 apr 2016 18:36 #728695

  • john 338
  • john 338's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 363
Met liggeld voor de zomer van 800,- Euro. Op maandag bij de boot komen zonder motor. .... Dus op naar het kantoor met de vraag of iemand iets gezien heeft. Het antwoord was nee. Heeft u camera wat we kunnen terug kijken?
Van het laatste antwoord zakte mijn broek af.
Ik heb u ook nog nooit gezien, dus wat bedoeld u.
Mag duidelijk zijn dat ik daar niet meer lig.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Service level /klantgerichtheid van NL jachthavens 23 apr 2016 20:04 #728710

  • matoren
  • matoren's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 267
Wat zijn de ervaringen met Amsterdam Marina?
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Service level /klantgerichtheid van NL jachthavens 23 apr 2016 21:11 #728729

  • sy helios
  • sy helios's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 9292
hoezo de vraag?
Helios (het Griekse woord ἥλιος betekent "zon") is de zonnegod Zoon van het Titanenpaar Hyperion en Theia, broer van Selene (Maan) en Eos (dageraad). Met zijn zonnewagen rijst hij bij dageraad op uit de Okeanos, rijdt langs de hemelkoepel en verdwijnt `s avonds in het westen weer in de oceaan....
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Service level /klantgerichtheid van NL jachthavens 23 apr 2016 22:13 #728742

  • Airgead
  • Airgead's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2447
sy helios schreef :
hoezo de vraag?
Waarschijnlijk om te weten te komen hoe de Service level /klantgerichtheid is? :whistle:
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Service level /klantgerichtheid van NL jachthavens 09 mei 2016 14:57 #733396

matoren schreef :
Wat zijn de ervaringen met Amsterdam Marina?

Och,
De douches zijn geweldig. Prijzen (als passant) oké. Dicht bij Loetje voor een lekkere biefstuk. Water/stroom op de steigers. Verder geen faciliteiten. Ook leuk is dat je met het pontje snel bij Centraal Station bent en zo het centrum in wandelt.

Nadeel is dat ik een ligplaats langs dat massieve gebouw niet prettig vind.
Kan ook een enorm tochtgat zijn. Aan de overkant wordt vaak 24X7 aan zeeschepen gewerkt wat nog wel eens wat lawaai met zich meebrengt. Daar heb ik persoonlijk niet zo'n last van maar rustig is anders.

Wifi weet ik effe niet meer of dat goed/slecht is.

Ik meld me bij havenkantoor en verder nooit een beroep hoeven te doen op additionele service......dus dat weet ik niet. Nu 3X gelegen.

Vinni
Er valt altijd wel wat te zeiken......
Laatst bewerkt: 09 mei 2016 14:58 door AccountVerwijderd12.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Service level /klantgerichtheid van NL jachthavens 09 mei 2016 16:16 #733410

Wij liggen in de haven van Aalst die hoort bij de camping.
Liggeld 510 euro voor 8.50 meter. Water en stroom op de steiger. Douches, zwembad en snackbar e.d. zijn aanwezig op de camping. (voor ons op 500 meter fietsen van huis dus niet belangrijk)
Winterplaats kost meen ik 150 euro. Klein motorbootje van zoonlief kost 130 euro per jaar.

service... tja.... het blijft vreemd volk die campeerders
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Service level /klantgerichtheid van NL jachthavens 09 mei 2016 17:41 #733459

matoren schreef :
Wat zijn de ervaringen met Amsterdam Marina?

Amsterdams.

Tijdens de Ramadan niet liggen, je doet geen oog dicht. Veel permanente bewoners. Ik loig er prima voor een keertje, maar zou er niet vast willen liggen...
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Service level /klantgerichtheid van NL jachthavens 10 mei 2016 10:50 #733761

  • Hans V
  • Hans V's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3589
Wij hebben wisselende ervaringen. Van een uiterst arrogante Raymarine/Volvo Penta dealer in onze vorige thuishaven tot de gemeentehavens van Enkhuizen, waar de havenmeesters m/v werkelijk altijd vrolijk zijn, met een aanstekelijke 'can-do' mentaliteit. Wij komen zeer regelmatig met onze gasten in de Buitenhaven en zo'n opgewekte sfeer maakt het zowel voor watersporters als havenmeesters zelf een stuk leuker.

Als ondernemer vind ik dat je altijd klantgericht bezig moet zijn, maar bij sommige ondernemers (niet alleen in de watersport sector) lijkt het in grote mate af te hangen van hoe hard ze voor klandizie moeten vechten.
Dufour 405 GL

www.sailasailing.nl
Laatst bewerkt: 10 mei 2016 10:51 door Hans V.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Service level /klantgerichtheid van NL jachthavens 10 mei 2016 14:24 #733827

Dan zijn er waarschijnlijk klanten genoeg. Ik vindt de klantgerichtheid/service van het gemiddelde watersport bedrijf ronduit slecht. Zelfs als je ergens al een keer een grote uitgave hebt gedaan. Heb geen hoge eisen, maar gewoon doen wat je zegt is meestal al te veel gevraagd van een ondernemer.
Laatst bewerkt: 10 mei 2016 14:25 door JeroenFemke.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Service level /klantgerichtheid van NL jachthavens 10 mei 2016 16:44 #733912

Grootste probleem vind ik altijd dat ze afspraken slecht nakomen.
Je moet er altijd achteraan jagen.

Vinni
Er valt altijd wel wat te zeiken......
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Service level /klantgerichtheid van NL jachthavens 10 mei 2016 17:30 #733932

  • koko
  • koko's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 14030
Ik koop mijn nieuwe spullen per definitie bij Kniest, soms Dekker, Lijnenspecialist of Hagoort. Geen van de andere winkels waar ik kwam konden tippen aan hun service, klantvriendelijkheid, kennis en het nakomen van afspraken.
Alleen North krijgt misschien een kans, als het zo ver is.

Koop ook vaak wat via marktplaats. Dat gaat met wisselend succes, maar de teller staat nog op positief.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Service level /klantgerichtheid van NL jachthavens 10 mei 2016 22:56 #734074

  • Delphi32
  • Delphi32's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 17794
Vinni schreef :
Grootste probleem vind ik altijd dat ze afspraken slecht nakomen.
Je moet er altijd achteraan jagen.

Vinni
Heel herkenbaar, helaas. Boot ligt al bijna 2 maanden bij de werf voor een klusje dat oorspronkelijk een weekje zou duren.

Wat is er zo moeilijk aan afspraken nakomen? Wat is er zo moeilijk aan communicatie überhaupt? Ik als klant ben best bereid om tegenslag in planning te accepteren, maar VERTEL HET DAN!

Ja hier zit een bak frustratie, maar ik kan nog niet alles vertellen. Ik ga ook geen namen noemen, nergens voor nodig (nog). Maar het gaat hier in dit topic over service-levels en ik weet zeker dat ik hier weer een toppertje te pakken heb. Helaas.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
  • Pagina:
  • 1
  • 2
Tijd voor maken pagina: 0.205 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl